segunda-feira, 17 de setembro de 2012

Mentirosas en el Limbo del Arte - Fernando Claro





        Fernando Claro é uma marca de roupas femininas com mais de 30 anos de experiência em costura personalizada na Espanha-Sevilla . Agora está abrindo também  sua nova loja on-line  chamada "Mentirosas..." se quiser conhecer um pouco mais de suas roupas entra aqui . Eu amei o estilo dessa marca , ela possui muita personalidade e leveza no modelo das roupas , tudo que eu preciso pra me sentir bem vestida com uma roupa !!!Espero que vocês também se sintam atraídas também! 

Fernando Claro is a women's clothing brand with over 30 years experience in custom sewing in Spain-Sevilla. Now is also opening its new online store called "Mentirosas ..." if you want to know a little more than their clothes goes here. Fernando Claro is a women's clothing brand with over 30 years experience in custom sewing in Spain. Now is also opening its new online store called Liar ... if you want to know a little more than their clothes goes here.




2 comentários:

  1. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderExcluir
  2. Hello friends!!
    Here @ferclaro from Mentirosas!!
    I am really graad to you and so thank you for putting the first post in Brazil from Mentirosas :)) · We hope this is not going to be the last one :)))

    I will send you an email with info, images and more about our young brand!
    I also recommend to you take a look over our tumblr - http://mentirosas.tumblr.com and if you have twitter, say it to me in order to follow you with @mentirosas

    Big kiss from Cristina, Beatriz and me.

    ResponderExcluir